Budowa call center to jedna z usług, jakie swoim biznesowym partnerom oferuje firma szkoleniowa CC Training. W jej ofercie znalazły się szkolenia z umiejętności miękkich, szkolenia sprzedażowe oraz mentoring, z których klienci mogą korzystać zarówno decydując się na szkolenia otwarte, jak i wybierając szkolenia zamknięte. Większość usług oferowanych przez ekspertów rynku call center poprzedzona jest przeprowadzeniem gruntowej analizy, pozwalającej na ocenę kondycji zespołu call center oraz ustalenie dalszych potrzeb rozwoju.
CC Training - budowa call center od podstaw
Korzystając z oferty CC Training można zaplanować budowę call center od podstaw. Eksperci znający rynek usług call center dokładnie ocenią potrzeby przyszłego zespołu, włączając w to zarówno potrzeby szkoleniowe i osobowe, jak i potrzeby informatyczno-technologiczne i stanowiskowe. Przy tworzeniu zespołu telefonicznej obsługi klienta ważne jest również określenie ścieżki rozwoju pracowników, za co mogą być również odpowiedzialni zatrudnieni eksperci.